Ben Almanya’da sabahları Alman Okulu’na
Öğleden sonraları ise Türk okuluna giderdim
Sabah Alman Okulu’na gittiğimde öğretmenlerimiz bizi
Nazi kamplarına götürürlerdi ve
Sizin dedeleriniz devletin emriyle bu katliamları yaptı
Kendi komşularını öldürdüler, işkence yaptılar
Bu katliamlar sizin dedelerinizin eseri,
Ama siz dedeleriniz gibi olmayacaksınız
Eğer devlet sizden böyle bir şey isterse karşı duracaksınız
Onlar bizim komşularımız diyerek sahip çıkacaksınız derlerdi !
Öğleden sonra Türk Okulu’na gittiğimde ise
Durmadan savaş kazanıyorduk, hem de her gün !
Bir gün Türk öğretmenime bir soru sormak istedim
Hocam biz durmadan savaş kazanıyoruz
Ama orada her geçen gün küçülen bir harita var, bu nasıl oluyor diye sordum .
Hoca; “Sen dedelerimizi yalancılıkla mı suçluyorsun” diyerek
Bana bir tokat patlattı !

See More

Anatolian Armenians's photo.

Bir Cevap Yazın

